سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عیسی عیسی زاده

حوزه/ مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی کاملا قرآنی داشت و سرانجام هم در راه قرآن و دین، جانش را فدای اسلام نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام عیسی عیسی زاده، روز ظهر امروز  در نهمین پیش همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن که در سنندج برگزار گردید، عنوان داشت: این همایش با هدف تبیین مبانی اخلاقی، سیاسی و اعتقادی مقاومت اسلامی از دیدگاه  قرآن و شریعت برگزار می شود.

مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: فرهنگ قرآن به عنوان بزرگترین و جامع ترین کلید راهیابی به موضوعات و مفاهیم قرآنی در جهان بشریت شناخته می شود.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: دایرة المعارف قرآن کریم به عنوان اولین دانشنامه قرآنی جهان اسلامی، مشتمل بر هزاران موضوع اصلی و هزاران عنوان فرعی از کم نظیرترین آثار قرآنی است.

حجت الاسلام عیسی زاده در ادامه اظهار کرد: بارزترین حجت الهی در تجلی ارزش های قرآنی در عصر حاضر در سردار حاج قاسم سلیمانی تجلی یافت.

مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: شهید سلیمانی شخصیتی کاملاً قرآنی داشت و سرانجام هم در راه قرآن و دین جانش را فدای اسلام نمود.

وی بیان داشت: مجاهدان را در راه خدا دارای صفاتی همانند ایمان راسخ، اخلاص، یاد خدا، توکل، دعا و وحدت هستند که تمام این ویژگی ها در وجود شهید سردار سلیمانی وجود داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha